Analiza diagnostic
Analiza diagnostic a firmei şi a activităţii acesteia
1. Analizarea modului în care firma respectă prevederile legale în următoarele domenii:
* organizare şi funcţionare: autorizaţii, avize, aprobări;
* întocmirea şi actualizarea regulamentului intern, a contractelor individuale de muncă şi a fişei posturilor;
* completarea dosarelor personale ale salariaţilor;
* întocmirea şi actualizarea nomenclatorului arhivistic, respectiv organizarea arhivei;
* resurse umane: încadrare, salarizare, sancţionare, suspendare, modificare, încetare;
* modul de stabilire şi da calcul a drepturilor salariale, inclusiv în situaţii speciale (concedii medicale, pentru creşterea şi îngrijirea copilului, etc);
* protecţia muncii, respectiv prevenirea şi stingerea incendiilor;
* depunerea declaraţiilor la CJP, ITM, AJOFM, CJAS.
2. Stabilirea vulnerabilităţilor în activitatea firmei, cauzate de anumiţi factori interni sau externi:
* formularea diferitelor clauze contractuale, în relaţiile cu partenerii comerciali, sau cu proprii salariaţi;
* protejarea mărcilor şi a siglelor;
* practici de concurenţă neloială;
* utilizarea nejudicioasă a dotărilor firmei.