Arhivarea documentelor, organizarea și gestionarea arhivei
S.C. SARAL EXPERT CONSULT S.R.L. în parteneriat cu AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI vine în întâmpinarea nevoilor de formare a personalului din administraţia publică, şi vă invită să participați la următorul program de perfecționare profesională:
DENUMIREA PROGRAMULUI DE PERFECȚIONARE: Arhivarea documentelor, organizarea și gestionarea arhivei
TEMATICA:
I. INTRODUCERE – Managementul documentelor
II. GESTIONAREA DOCUMENTELOR
II.1. Crearea şi clasificarea documentelor
II.2. Procedurile de lucru şi circuitul documentelor – considerații generale
II.3. Procedurile de lucru şi circuitul documentelor – particularități specifice instituțiilor publice
III. PĂSTRAREA, ARHIVAREA ȘI CASAREA DOCUMENTELOR
III.1. Considerații generale
III.2. Activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente
III.3. Organizarea spațiilor cu destinație de arhivă: caracteristici tehnico-funcționale
GRUPUL ȚINTĂ: aleși locali (primari, viceprimari, consilieri locali), funcționari publici și personal contractual din autoritățile și instituțiile publice, care vor să își dezvolte cariera profesională.
OBIECTIVE:
· Cunoaşterea principiilor și a particularităților de organizare și funcționare a activității de gestionare a documentelor în cadrul administrației publice;
· Însușirea componentelor generale ale organizării activității de secretariat și arhivă;
· Cunoașterea particularităților, asemănărilor și deosebirilor între diferitele categorii de documente;
· Familiarizarea cu diferitele formulare utilizate în activitatea curentă a instituțiilor;
· Dobândirea de cunoștințe și abilități profesionale specifice pentru desfășurarea activității de secretariat și circuitul documentelor în cadrul în cadrul sau în legătură cu administrația publică.
METODE DE FORMARE: cursul include elemente teoretice şi practice îmbinate profesionist, folosind cele mai moderne abordări pentru educaţia profesională a adulţilor:
- prezentări, dezbateri, discuţii active;
- studii de caz, joc de rol;
- încurajarea participării active a tuturor participanţilor;
- utilizarea unor exemple practice, concrete.
AVANTAJELE PARTICIPĂRII:
- aplicabilitatea cunoştinţelor şi a abilităţilor dobândite în activitatea pe care o desfăşoară;
- în urma absolvirii acestui program, participanţii vor primi un Certificat emis de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, având un rol important în completarea dosarului profesional.