S.C. SARAL EXPERT CONSULT S.R.L. în parteneriat cu AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI vine în întâmpinarea nevoilor de formare a personalului din administraţia publică, şi vă invită să participați la următorul program de perfecționare profesională:


DENUMIREA PROGRAMULUI DE PERFECȚIONARE: Arhivarea documentelor, organizarea și gestionarea arhivei


TEMATICA:

I. INTRODUCERE – Managementul documentelor

II. GESTIONAREA DOCUMENTELOR

II.1. Crearea şi clasificarea documentelor

II.2. Procedurile de lucru şi circuitul documentelor – considerații generale

II.3. Procedurile de lucru şi circuitul documentelor – particularități specifice instituțiilor publice

III. PĂSTRAREA, ARHIVAREA ȘI CASAREA DOCUMENTELOR

III.1. Considerații generale

III.2. Activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente

III.3. Organizarea spațiilor cu destinație de arhivă: caracteristici tehnico-funcționale


GRUPUL ȚINTĂ:  aleși locali (primari, viceprimari, consilieri locali), funcționari publici și personal contractual din autoritățile și instituțiile publice, care vor să își dezvolte cariera profesională.


OBIECTIVE:

·         Cunoaşterea principiilor și a particularităților de organizare și funcționare a activității de gestionare a documentelor în cadrul administrației publice;

·         Însușirea componentelor generale ale organizării activității de secretariat și arhivă;

·         Cunoașterea particularităților, asemănărilor și deosebirilor între diferitele categorii de documente;

·         Familiarizarea cu diferitele formulare utilizate în activitatea curentă a instituțiilor;

·         Dobândirea de cunoștințe și abilități profesionale specifice pentru desfășurarea activității de secretariat și circuitul documentelor în cadrul în cadrul sau în legătură cu administrația publică.


METODE DE FORMARE: cursul include elemente teoretice şi practice îmbinate profesionist, folosind cele mai moderne abordări pentru educaţia profesională a adulţilor:

-       prezentări, dezbateri, discuţii active;

-       studii de caz, joc de rol;

-       încurajarea participării active a tuturor participanţilor;

-       utilizarea unor exemple practice, concrete.


AVANTAJELE PARTICIPĂRII:

-       aplicabilitatea cunoştinţelor şi a abilităţilor dobândite în activitatea pe care o desfăşoară;

-       în urma absolvirii acestui program, participanţii vor primi un Certificat emis de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, având un rol important în completarea dosarului profesional.