Formatori
COORDONATE PERSONALE ȘI PROFESIONALE
NUME ȘI PRENUME: Koss Gabriela
E-MAIL: gabrielakoss@yahoo.com
ACTIVITATE PROFESIONALĂ:
ÎN PREZENT:
- Consiliul Județean Mureș - ADI ECOLECT - șef departament monitorizare cu atribuții de coordonare, monitorizare și control.
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ:
- Instituția Prefectului- Județul Mureș – Subprefect;
- Primăria Municipiului Reghin – Secretar;
- Oficiu Prefectural Reghin - Director Executiv;
- Instituția Prefectului - Județul Mureș - Șef Serviciu Juridic;
- Instituția Prefectului - Județul Mureș - Șef Birou Juridic;
- Instituția Prefectului – Județul Mureș - Consilier Juridic.
PREGĂTIRE PROFESIONALĂ / STUDII
- Universitatea din Oradea – Facultatea de Ştiinţe Juridice - 1997;
- Universitatea Petru Maior Targu Mures - Facultatea de stiinte economice, juridice si administrative - Master Profesional European In Administratia Publica – 2014;
- Universitatea Națională de Apărare Carol I - Colegiul Național de Apărare-Postuniversitar de Formare și Dezvoltare Profesională în Domeniul Securității și Apărării Naționale - Certificat de atestare a competențelor profesionale – 2013;
- Institutul Național de Administrație-București - programului de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei Înalţilor Funcţionari Publici - 2009;
- Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Administraţie Publică - Bucureşti-Masterat In Managementul Sectorului Public - 2001;
- Formator- Ministerul Muncii, Familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice– 2014;
- Consolidarea performantei Prefecților și Subprefecților din România în contextul integrării în U. E. şi al descentralizării administrative şi financiare - 2013;
- Manager de proiect - din cadrul proiectului “Cresterea capacitatii personalului din administrația publică locală si județeană de a furniza servicii publice de calitate și de a contribui la dezvoltarea durabilă a Regiunii Centru” – 2012;
- Curs de perfectionare - Documentaţia de accesare a Fondurilor Structurale. Soluţii de cofinanţare, implementarea proiectelor – 2009;
- Curs de perfectionare - Metode moderne de management în administraţia publică – Paris – Franţa – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2007;
- Curs de perfectionare-Consilierul juridic în contextul aderării României la Uniunea Europeană –organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2005;
- Curs de perfectionare - Tehnica Legislativă – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2004;
- Curs de perfectionare - Actul Administrativ – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2004;
- Curs de perfectionare-Controlul legalităţii actelor administrative –organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2002;
- Inspectoratul General Pentru Situații de Urgenta - curs pregătire în managementul situațiilor de urgență – 2009;
DOMENII ABORDATE:
- Registrul agricol;
- Fond funciar;
- Cadastru și carte funciară;
- Administrație publică;
- Drept și contencios administrativ.
CURSURI SUSȚINUTE:
- Noțiuni teoretice și practice privind registrul agricol;
- Aplicații tehnice și practice privind cadastrul și cartea funciară;
- Bazele administrației publice;
- Parteneriat public privat.