COORDONATE PERSONALE ȘI PROFESIONALE


NUME  ȘI PRENUME: Koss Gabriela

E-MAIL: gabrielakoss@yahoo.com


ACTIVITATE PROFESIONALĂ:

ÎN PREZENT:

-       Consiliul Județean Mureș - ADI ECOLECT - șef departament monitorizare cu atribuții de coordonare, monitorizare și control.

      

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ:

-       Instituția Prefectului- Județul Mureș – Subprefect;

-       Primăria Municipiului Reghin – Secretar;

-       Oficiu Prefectural Reghin - Director Executiv;

-       Instituția Prefectului - Județul Mureș - Șef Serviciu Juridic;

-       Instituția Prefectului  - Județul Mureș - Șef Birou Juridic;

-       Instituția Prefectului – Județul Mureș - Consilier Juridic.


PREGĂTIRE PROFESIONALĂ / STUDII

-        Universitatea din Oradea – Facultatea de Ştiinţe Juridice - 1997;

-       Universitatea Petru Maior Targu Mures - Facultatea de stiinte economice, juridice si administrative - Master Profesional European In Administratia Publica – 2014;

-        Universitatea Națională de Apărare Carol I - Colegiul Național de Apărare-Postuniversitar de Formare și Dezvoltare Profesională în Domeniul Securității și Apărării Naționale - Certificat de atestare a competențelor profesionale – 2013;

-       Institutul Național de Administrație-București - programului de formare specializată pentru ocuparea unei funcţii publice corespunzătoare categoriei Înalţilor Funcţionari Publici -  2009;

-       Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Administraţie Publică - Bucureşti-Masterat In Managementul Sectorului Public  - 2001;

-       Formator- Ministerul Muncii, Familiei, protectiei sociale si persoanelor varstnice– 2014;

-      Consolidarea performantei Prefecților și Subprefecților din România în contextul integrării în U. E. şi al descentralizării administrative şi financiare  -  2013;

-      Manager de proiect - din cadrul  proiectului “Cresterea capacitatii personalului din administrația publică locală si județeană de a furniza servicii publice de calitate și de a contribui la dezvoltarea durabilă a Regiunii Centru” – 2012;

-     Curs de perfectionare - Documentaţia de accesare a Fondurilor Structurale. Soluţii de cofinanţare, implementarea proiectelor – 2009;

-      Curs de perfectionare - Metode moderne de management în administraţia publică – Paris – Franţa – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2007;

-       Curs de perfectionare-Consilierul juridic în contextul aderării României la Uniunea Europeană –organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2005;

-       Curs de perfectionare - Tehnica Legislativă – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2004;

-       Curs de perfectionare - Actul Administrativ – organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2004;

-     Curs de perfectionare-Controlul legalităţii actelor administrative –organizat de Institutul Naţional de Administraţie – 2002;

-       Inspectoratul General Pentru Situații de Urgenta - curs pregătire în managementul situațiilor de urgență – 2009;


DOMENII ABORDATE:

-       Registrul agricol;

-       Fond funciar;

-       Cadastru și carte funciară;

-       Administrație publică;

-       Drept și contencios administrativ.


CURSURI SUSȚINUTE:

-       Noțiuni teoretice și practice privind registrul agricol;

-       Aplicații tehnice și practice privind cadastrul și cartea funciară;

-       Bazele administrației publice;

-       Parteneriat public privat.