Formatori
COORDONATE PERSONALE ȘI PROFESIONALE
NUME ȘI PRENUME: Cormoș Elena Cristina
E-MAIL: cormoscristina@yahoo.com
ACTIVITATE PROFESIONALĂ:
ÎN PREZENT:
- A.N.A.F. - D.G.R.F.P. Brașov – Administrația Județeană a Finanțelor Publice Mureș - consilier juridic superior cu atribuții de instrumentare a dosarelor aflate pe rolul instanțelor de judecată: penale, de contencios – administrativ și fiscal, civile, în domeniul drepturilor salariale .
EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ:
- Instituţia Prefectului - Judeţul Mureş - consilier juridic superior;
- Grup Scolar Economic – cadru didactic.
PREGĂTIRE PROFESIONALĂ / STUDII
- Universitatea din Oradea – Facultatea de Ştiinţe Juridice - 1997;
- Universitatea „Petru Maior” Târgu Mureș - Master- Managementul Administraţiei Public - 2007;
- ECDL – Complet – 2006;
- Curs de perfecționare: ”Fond funciar - Atribuţii ale autorităţilor administraţiei publice locale” Ministerul Administraţie Publice/Ministerul Educaţiei şi Cercetării – 2002
- Curs de perfecționare ”Actul administrativ” – I.N.A/MAP – 2003;
- Curs de specializare - ”Managementul Resurselor Umane” - Fondul Social European/MAP – 2011;
- Instruire - „Consolidarea capacităţii A.N.I” şi „Creşterea responsabilităţii în administraţia publică” - A.N.I – 2011;
- „Managementul stresului şi sănătatea ocupaţională” - A.N.F.P. – 2013;
- Curs de „FORMATOR - Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Peroanelor şi Perosnelor Vîrstnice.
DOMENII ABORDATE:
- Autorităţile administrației publice locale- atribuții și competențe;
- Structura şi elaborarea actelor administrative;
- Condiţiile de legalitate ale actului administrativ;
- Încetare a efectelor juridice ale actelor administrative
- Condiţii de fond şi formă ale actului administrativ;
- Formalităţi necesare emiterii/adoptării actelor administrative;
- Noțiuni de contencios administrativ;
- Cadastru și carte funciară.
CURSURI SUSȚINUTE:
- Administrația publică locală: atribuții și competențe, actul administrativ;
- Condiţiile de formă şi fond actului administrativ;
- Bazele administraţiei publice locale. Adoptarea şi emiterea actelor administrative;
- Elemente de contencios administrativ;
- Dezvoltarea resrselor umane din administrația publică;
- Cadastru și carte funciară.