S.C. SARAL EXPERT CONSULT S.R.L. în parteneriat cu AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI vine în întâmpinarea nevoilor de formare a personalului din administraţia publică, şi vă invită să participați la următorul program de perfecționare profesională:


DENUMIREA PROGRAMULUI : EXPERT  ACHIZIȚIILOR PUBLICE.


TEMATICĂ (fără a se limita la aceasta):

-               Programul anual al achiziţiilor publice – instrument de management în cadrul autorităţii contractante;

-               Compartimentului de achiziţii publice; Organizare şi Atribuţii; Componenţa comisiei de evaluare; Noi prevederi legislative privind evitarea conflictului de interese

-               Stabilirea procedurii adecvate pentru atribuirea contractului public:

-           Noi modalităţi de aplicare a procedurilor de atribuire;

-           Modalităţi de accelerare a procedurilor de achiziţie publică;

-           Acordul Cadru – modalitate speciala de realizare a unei achizitii publice;

-               Evitarea cerințelor restrictive conform Ordinului ANRMAP nr.509/2011;

-               Modalităţi de întocmire în vederea evitării respingerii documentaţiilor de către ANRMAP:

 stabilirea cerinţelor minime de calificare in funcţie de tipul contractului, caietul de sarcini;

evitarea cerinţelor restrictive;

-               Formulare cadru pentru procesul verbal de deschidere şi raportul procedurii;

-               Noi reglementari în constituirea garanţiilor de participare şi de bună execuţie. Praguri minime pentru garanţia de participare;

-               Derularea procedurilor de atribuire; Modul de lucru al comisiei de evaluare; Evaluarea candidaturilor/ofertelor şi desemnarea ofertei câştigătoare; Rezolvarea situaţiilor în care se primeşte o oferta sub 85%; Măsuri ce trebuie adoptate în cazul unei oferte care depăşeşte valoarea estimată;

-               Modalităţi de atribuire prin SEAP. Proceduri online;

-               Stabilirea clauzelor contractului de achiziţie publică; Modalităţile de ajustare a preţului contractului de achiziţie publică; Acte adiţionale; Documente constatatoare.

-               Evitarea contestaţiilor în procesul de achiziţie publică; Rezolvarea contestaţiilor la CNSC; Sancţiuni pentru contestaţii;

-               Evitarea încălcării prevederilor legislative privind achiziţiile publice;

-               Studii de caz.


Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!


GRUPUL ȚINTĂ: funcționari publici și personal contractual din autoritățile și instituțiile publice, care vor să își dezvolte cariera profesională.


OBIECTIVE: Dezvoltarea orizontului de cunoaștere în domeniul achizițiilor publice. Dobândirea de cunoştinţe şi abilităţi manageriale şi profesionale specifice pentru implementarea eficientă a suportului legal care reglementează achizițiile publice.


METODE DE FORMARE: cursul include elemente teoretice şi practice îmbinate profesionist, folosind cele mai moderne abordări pentru educaţia profesională a adulţilor:

-               prezentări, dezbateri, discuţii active;

-               studii de caz, joc de rol;

-               încurajarea participării active a tuturor participanţilor;

-               utilizarea unor exemple practice, concrete.


AVANTAJELE PARTICIPĂRII:

-               aplicabilitatea cunoştinţelor şi a abilităţilor dobândite în activitatea pe care o desfăşoară;

-               în urma absolvirii acestui program, participanţii vor primi un Certificat emis de AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI, având un rol important în completarea dosarului profesional;