Expert achizitii publice
S.C. SARAL EXPERT CONSULT S.R.L. în parteneriat cu AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI vine în întâmpinarea nevoilor de formare a personalului din administraţia publică, şi vă invită să participați la următorul program de perfecționare profesională:
DENUMIREA PROGRAMULUI : EXPERT ACHIZIȚIILOR PUBLICE.
TEMATICĂ (fără a se limita la aceasta):
- Programul anual al achiziţiilor publice – instrument de management în cadrul autorităţii contractante;
- Compartimentului de achiziţii publice; Organizare şi Atribuţii; Componenţa comisiei de evaluare; Noi prevederi legislative privind evitarea conflictului de interese
- Stabilirea procedurii adecvate pentru atribuirea contractului public:
- Noi modalităţi de aplicare a procedurilor de atribuire;
- Modalităţi de accelerare a procedurilor de achiziţie publică;
- Acordul Cadru – modalitate speciala de realizare a unei achizitii publice;
- Evitarea cerințelor restrictive conform Ordinului ANRMAP nr.509/2011;
- Modalităţi de întocmire în vederea evitării respingerii documentaţiilor de către ANRMAP:
stabilirea cerinţelor minime de calificare in funcţie de tipul contractului, caietul de sarcini;
evitarea cerinţelor restrictive;
- Formulare cadru pentru procesul verbal de deschidere şi raportul procedurii;
- Noi reglementari în constituirea garanţiilor de participare şi de bună execuţie. Praguri minime pentru garanţia de participare;
- Derularea procedurilor de atribuire; Modul de lucru al comisiei de evaluare; Evaluarea candidaturilor/ofertelor şi desemnarea ofertei câştigătoare; Rezolvarea situaţiilor în care se primeşte o oferta sub 85%; Măsuri ce trebuie adoptate în cazul unei oferte care depăşeşte valoarea estimată;
- Modalităţi de atribuire prin SEAP. Proceduri online;
- Stabilirea clauzelor contractului de achiziţie publică; Modalităţile de ajustare a preţului contractului de achiziţie publică; Acte adiţionale; Documente constatatoare.
- Evitarea contestaţiilor în procesul de achiziţie publică; Rezolvarea contestaţiilor la CNSC; Sancţiuni pentru contestaţii;
- Evitarea încălcării prevederilor legislative privind achiziţiile publice;
- Studii de caz.
Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!
GRUPUL ȚINTĂ: funcționari publici și personal contractual din autoritățile și instituțiile publice, care vor să își dezvolte cariera profesională.
OBIECTIVE: Dezvoltarea orizontului de cunoaștere în domeniul achizițiilor publice. Dobândirea de cunoştinţe şi abilităţi manageriale şi profesionale specifice pentru implementarea eficientă a suportului legal care reglementează achizițiile publice.
METODE DE FORMARE: cursul include elemente teoretice şi practice îmbinate profesionist, folosind cele mai moderne abordări pentru educaţia profesională a adulţilor:
- prezentări, dezbateri, discuţii active;
- studii de caz, joc de rol;
- încurajarea participării active a tuturor participanţilor;
- utilizarea unor exemple practice, concrete.
AVANTAJELE PARTICIPĂRII:
- aplicabilitatea cunoştinţelor şi a abilităţilor dobândite în activitatea pe care o desfăşoară;
- în urma absolvirii acestui program, participanţii vor primi un Certificat emis de AGENȚIA NAȚIONALĂ A FUNCȚIONARILOR PUBLICI, având un rol important în completarea dosarului profesional;